poniedziałek, 18 stycznia 2016

20% do Sephora.pl co warto kupić?

W związku z drugimi urodzinami strony internetowej sephora.pl sklep przygotował niespodziankę
po wpisaniu kodu rabatowego UR2


Jest to bardzo duży rabat z którego grzech nie skorzystać :)
Tak więc moimi typami, które warto kupić 

Makijażowe:

zacznę może od samej marki Sephora. Z tej marki na pewno warto spróbować tusz 

Outrageous Curl Mascara. Według mnie jest to bardzo dobry tusz który ładnie rozczesuje rzęsy pogrubia w miarę możliwości i wydłuża. Rzęsy wydają się gęstsze. Spełnia moje oczekiwania cena po zniżce 47,20 PLN


kolejnym produktem, który warto kupić jest Beauty Blender. Gąbeczka, która rozprowadza podkład, korektor stopniowo. Jeżeli ktoś ma problem z nadmiernym nakładaniem produktów na twarz to jest bardzo dobre rozwiązanie.

Baza Benefit The POREfessional szczególnie polecana dla cery tłustej z rozszerzonymi porami. Ładnie wygłada buzię oraz utrzymuję makijaż przez długi czas. Bardzo wydajna baza. 

Jeżeli któraś z was chce porządnego eyelinera to polecam DIORliner. Miałam możliwość pracować z tym produktem i bardzo się polubiliśmy. Jednak zbyt wysoka cena nie pozwoliła mi wrócić do linera. Jeżeli jednak mamy fundusze to polecam.

Puder jest ważnym kosmetykiem jeżeli się malujemy, jednak nie wszystkie wytrzymują cały dzień i musimy robić poprawki. Na pomoc przychodzi 

Aksamitny puder z wyciągiem z dzikiej róży dla cery normalnej i suchej KORRES

zakochałam się w tym produkcie od pierwszego nałożenia, jest naprawdę aksamitny, nie musiałam robić poprawek w ciągu dnia i dodatkowo ładnie pachnie :) 

Pomadki, które zachwyciły mnie od pierwszego nałożenia to Dior Addict. Nie lubię za bardzo klejących błyszyków i na codzień nie nakładam mocnych pomadek. Miałam możliwość pracować z tymi pomadkami i usta każdej Pani wyglądały na bardzo zdrowe i jak po nałożeniu błyszczyka. Jednak cena jest mocno zawyżona to zachęcam do zrobienia sobie prezentu i zakupienia.

Rewelacyjnym podkładem, który warto spróbować jest 

Teint Idole Ultra 24h Lancome

Nie lubię ciężkich podkładów i dlatego w moim zestawieniu nie ma Double Wear Estee Lauder. Natommiast ten podkład jest tańszy lżejszy i ładnie się stapia z naszym naturalnym odcieniem cery.
Jeżeli ten podkład nie jest na Twoją kieszeń polecam podkład sephory  Podkład korygujący 10h 
który stopniowo nakładany kryje niedoskonałości i wyrównuje koloryt cery.

Korektor do którego wracam to Estee Lauder Double Wear. Tak jak podkłady EL mnie nie kręcą tak korektor jest ZNAKOMITY, kryjący i ładnie rozświetlający cerę jest IDEALNY według mnie dla każego i każdy powinien chociaż raz spróbować ten kosmetyk. (niestety na stronie go nie widzę)




PIELĘGNACJA:

z pielęgnacji bardzo lubię polskie produkty, jednak w sklepie sephora.pl można znaleźć kosmetyki do pielęgnacji twarzy warte polecenia.....

między innymi jest to krem energizujący Clarins, który bardzo dobrze robi na moją skórę szczególnie wiosną (w tym czasie go używałam) Moim zdaniem cała ta seria jest warta polecenia (jest jeszcze tonik oraz żel do mycia twarzy)

Aby zadbać o cerę w trakcie zimy najważniejsze jest odpowiednie nawilżenie oraz pielęgnacja.
Niestety ogrzewane pomieszczenia i mróz nie wpływają dobrze na naszą cerę. Widać to po nałożeniu podkładu (nieważne jaki podkład nie nałożysz to przesuszona skóra nie będzie dobrze wyglądać nawet po nałożeniu najlepszego podkładu).
Polecam  3 kroki Clinique które pomogą zadbać o świeżość i odpowiednie nawilżenie skóry. 
Fajną opcją są miniaturki do wypróbowania.

W trakcie jak i po zimie zachęcam do zainwestowania w dwufazowe serum Clarins. Miałam to szczęście testować ten produkt i baaaaardzo mi pomógł w tym okresie. Warto zainwestować w ten produkt. Moja skóra nie tylko została nawilżona ale i zniknęły niespodzianki. Cera została rozjaśniona/rozświetlona.

  


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

SZABLON BY: PANNA VEJJS.